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Microsoft Dynamics 365 Customer Service - Flexible Training

Datum auf Anfrage
Kursort Digicomp Academy Suisse Romande SA
Avenue de la Gare 50
1003 Lausanne
+41 22 738 80 80
Preis CHF 2550.-
Weiterbildungsgutscheine akzeptiert Ja

Beschreibung

In this course you will learn to use tools such as automatic case creation and queue management so that you can spend your time where you can make a greater impact, namely directly with your customers.

Voraussetzung

None

Zielgruppe

A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out of the box capabilities, codeless extensibility, application and service integrations.

Weitere Informationen

Datum auf Anfrage
Kursort Digicomp Academy Suisse Romande SA
Avenue de la Gare 50
1003 Lausanne
+41 22 738 80 80
Preis CHF 2550.-
Weiterbildungsgutscheine akzeptiert Ja
 
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